Bidon z koszykiem na owoce – letni gadżet idealny dla każdego

Jak szybko zmobilizować osobę, która nienawidzi pić wody – do jej spożywania? W dodatku w odpowiednich ilościach? Wystarczy sprezentować jej bidon z koszykiem na owoce. Dzięki uprzejmości sklepu TERMOKUBKI jestem o kolejny krok bliżej prowadzenia zdrowego trybu życia. Co sprawiło, że pokochałam ten bidon?

Nienawidziłam pić wody. Bo jak można pić coś, co nie ma smaku? I po co pić jedną z wód smakowych dostępną w sklepie, która zawiera tak dużo cukru, a tak mało owoców, jak obiecują? A gdyby tak zrobić własną – smakową, owocową, orzeźwiającą wodę? Kończę z pytaniami i po raz kolejny przechodzę do odpowiedzi!

Lubię rzeczy kolorowe, dlatego cieszę się, że bidon wykonany został z transparentnego, bezpiecznego materiału. Sam widok cytryny z miętą w upalny dzień jest niezwykle orzeźwiający, a w towarzystwie truskawki z borówką amerykańską – milej jadło mi się śniadanie – dietetyczne!

Koszyk na owoce jest wyjmowany, co pozwala nam na dokładniejsze umycie każdej części bidonu. Jest również na tyle duży, by owoce – które ja osobiście zawsze koję w kostkę – zmieściły się i nie były ściśnięte, pozwala to na zachowanie ładnego koloru owoców, przez dłuższy czas. A także, moim zdaniem, wydobycie ze smaku owoców o wiele więcej.

Jak już zapewne wiecie z mojej poprzedniej recenzji kubka, wtedy termicznego, najistotniejsza jest dla mnie szczelność. Ktoś kto biega, spędza swój czas na siłowni powie to samo, bo nikt, nawet pracownik biurowy nie chce mieć zawartości bidonu rozlanego w swojej torbie. Po raz kolejny produkt ze sklepu TERMOKUBKI  mnie nie zawiódł. Nakrętka ze szczelnym zaworkiem spełniła swoje zadanie i mimo tego, że bidon możemy otworzyć jednym palcem – nawet ja potrafię! – to jego zawartość, nawet podczas wstrząsów zostaje na swoim miejscu.

Czy polecam? Jak najbardziej, a przede wszystkim osobom takim jak ja, które nie lubią pić wody i ciągle szukają jej zamienników. Uwierzcie mi, nie będziecie mogli się od niego oderwać, a największą przyjemność podczas zakupów, sprawiać zacznie Wam kupowanie owoców!

Jego cena? 47,00 zł i dostępny jest w dwóch kolorach – zielonym, oraz szarym (w moich rękach).

UWAGA!  Specjalnie dla czytelniczek otodos przygotowaliśmy promocję na bidon FRESHER, kod rabatowy -15% : bidon15. Oferta ograniczona czasowo – ważna do końca lipca 2016.

Po raz kolejny dziękuję termokubki.com.pl, za możliwość przetestowania produktu z Państwa oferty.

5 uwag do wpisu “Bidon z koszykiem na owoce – letni gadżet idealny dla każdego

Skomentuj

